Oktató, fejlesztő ws-ok - Légy Fitt

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Oktató, fejlesztő ws-ok

Tanfolyamok,rendezvények



Különleges alkalmak, ahol kíváló oktatók avatnak be 1-1 téma rejtelmeibe.
Rengeteg olyan információ hangzik el, amire egy hétköznapi edzés során nincs idő, lehetőség, (igény). A workshop-okon nem csak elméleti tudást kapsz, hanem gyakorlatban is alkalmazzátok az elhangzottakat, amely során személyes korrekciót, útmutatást kap minden résztvevő, így biztos lehet benne, hogy edzései a jövőben hatékonyak és sérülésmentesek lesznek, illetve magabiztosan léphet be az adott órára v. edzésre.
A hatékonyabb és biztonságosabb edzésért! Most megtanulhatod helyesen végezni a gyakorlatokat, elsajátíthatod a helyes technikákat és megtudhatod, hogy mit miért érdemes, kell és szabad.  Teljesen kezdőknek és már tapasztaltabbaknak is ajánljuk!




A januári esemény egy kicsit rendhagyó, mert nem egy többórás intenzív alkalomra, hanem heti rendszerességű edzésre invitálunk benneteket, ahol a megszokottnál több magyarázatra és korrekcióra számíthatsz.
Vár titeket Zsé minden kedden 9:30-tól 'Bevezetés a saját testsúlyos edzésbe' nevezetű matiné programjára.
Tudtad, hogy a saját testsúlyos edzés idealizálja a testtömeget? Tudtad, hogy a tested számára az az ideális terhelés, ha a saját tömegét kell megtartania és mozgatnia? Így fejlődik legjobban a tested magja, vagyis core-izomzata, az egyensúlyérzékelés, a koordináció. Az idegrendszeredet folyamatos munkára kényszeríti, a teljes izomzatodat egy időben, egyszerre bírja aktivitásra.
Ahhoz azonban, hogy mindezt biztonságosan, a helyes mozgásmintádat használva hajthasd végre, jó pár olyan váz- és mélyizmodat aktivitásra kell bírnunk, melyeket most nem használsz. Ezért core traininget is kell végeznünk, vagyis alapozni fogunk.
Természetesen azért eszközöket és kisebb-nagyobb kézisúlyokat fogunk azért használni és mozgatni, de csak akkor, ha készen állsz rá!
A célunk tehát az egészséges, biztonságosan terhelhető, erős, formás test.
Új szemlélettel, anatómiai ismeretekkel, sok magyarázattal, fárasztó edzésekkel és jó hangulattal várlak! Kérlek, legyél kitartó, érkezz időben, és minden mást hagyj a termen kívül, itt csak te és a tested számítotok!
Bejelentkezés





- ha el akarod kerülni a gerinc és izületi fájdalmakat
- ha már volt gerincsérved és nem szeretnéd, ha kiújulna
- ha gerincbarát módon szeretnél sportolni
- ha idős korodban is fiatalosan akarsz mozogni
- ha Te sem hiszel a "csodabogyókban", hanem kutatásokra épülő, modern és hatékony prevenciós megoldást keresel
...akkor itt a helyed! Mert workshop-unkról sok hasznos elméleti és gyakorlati tudnivalót viszel majd haza, amit életed mozgalmas hátralévő részében kamatoztathatsz.

Árak:
Elővételben (megelőző szerda 21:00-ig) 4.500 Ft, azt követően 5.500 Ft
(5 v. 10 alkalmas bérlet felhasználásával 1.000 Ft kedvezmény,
AYCM és Sportkártyával 500 Ft kedvezmény).
Befizethető a Légy Fitt recepcióján.

Jelentkezz itt vagy az Optime-ban!











Nyújtás és hengerezés, a mozgásszervi fájdalmak leghatékonyabb ellenszerei.
HENGER: egy új és hatékony eszköz
Tudd meg, mire tudod használni és hogyan!
A két órás workshop során rengeteg elméleti és gyakorlati dolgot sajátíthatsz el, amit a jövőben beleilleszthetsz az edzésedbe vagy a napi rutinodba. Az eredmény mozgalmas és fájdalommentes élet még nagyon hosszú ideig!

Oktató: ZSÉ

Árak:
Elővételben (10.03. szerda 21:00-ig) 4.500 Ft, 09.23-tól 5.500 Ft
(5 v. 10 alkalmas bérlet felhasználásával 1.000 Ft kedvezmény, AYCM és Sportkártyával 500 Ft kedvezmény).
Befizethető a Légy Fitt recepcióján.

Jelentkezz itt vagy az Optime-ban!




A TRX Suspension Trainer rendkívül hatékony és intenzív edzést biztosít, használatával erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, és a core-izmok stabilitását tudjuk fejleszteni.
90 percben megismerkedünk az eszköz történetével, alapgyakorlatok helyes kivitelezésével elméletben és gyakorlatban is. A workshop tananyagát elsajátítva hatékonyabbak lesznek edzéseid és elkerülheted a sérüléseket, kezdőként pedig ezt követően magabiztosan léphetsz be egy TRX órára.  

Tematika:
eszköztörténet
kezdő gyakorlatsor bemutatása/ elemzése
főbb hibák/ korrekció
egyéni kompetenciák
kérdések/ válaszok

Oktató: GERGŐ


Árak:
Elővételben (09.22. szombat 18:00-ig) 4.500 Ft, 09.23-tól 5.500 Ft
(5 v. 10 alkalmas bérlet felhasználásával 1.000 Ft kedvezmény, AYCM és Sportkártyával 500 Ft kedvezmény).
Befizethető a Légy Fitt recepcióján.

Jelentkezz itt vagy az Optime-ban!




CORE TRAINING! Amire kivétel nélkül mindenkinek szüksége van! HAMAROSAN újra!!

"Connect first, then work!" vagyis "Először kapcsolódj, aztán dolgozz!" Hogy mit is jelent ez? Az ülő életmód, az egyenetlen talajon való járás teljes hiánya, az ember természetes mozgásmintáinak elvesztése azzal jár, hogy mivel nem használjuk, a törzsizomzat, a "core", vagyis a mag izomzat elsatnyul, nem adja meg testünknek a megfelelő tartást, alapot. Testünk persze elkezd kompenzálni, hogy valahogyan stabilak maradjunk, ez aztán deformitásokhoz, fájdalmakhoz vezet. Ha egy ilyen, részlegesen működő core-izomzattal elkezdünk edzeni ("dolgozni"), az olyan, mintha házat húznánk fel úgy, hogy nem építettünk előtte megfelelő alapot. A ház összedől, a testünk pedig megsérül.
Azzal, hogy nem használjuk a mélyizom-rendszert, idegrendszerünk elveszíti vele a kapcsolatot, gyakorlatilag "kiiktatja a rendszerből". Ezért mielőtt bármit is kezdenénk vele, újra meg kell találnunk ezeket az izmokat, újra meg kell tanulnunk megfelelően használni. Emellett fontos még, hogy a kompenzáció miatt kialakult deformitásokat megszüntessük, a megnyúlt, elgyengült izmokat erősítsük, a megrövidült, túlfeszülő izmokat nyújtsuk, oldjuk.
Erről szól a Core Training. Sok magadra figyelés, koncentrált mozgás, tartások, sok-sok magyarázat, hogy értsd, mit miért teszünk, mit kell érezned. Építs megfelelő alapot! Aztán dolgozzunk tovább!
Ezen felül megtanuljuk helyesen végrehajtani az oly népszerű PLANK gyakorlatot.

Oktató: Szegedi Zsuzsi ZSÉ

 
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz