Kismama torna és JÓGA - Légy Fitt

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Kismama torna és JÓGA

ÓRATÍPUSOK


kismamáknak szóló óra

Várandós kismamáknak, akik a rendszeres testmozgással elkerülhetik az áldott állapottal járó problémákat (izületi-, hátfájdalmak, testsúlygyarapodás, vizesedés...)

Oktató: M.BRIGI, B.TIMI, H.TIMI


M.BRIGI Kismama torna - péntek 17:30

A várandós nők szervezete rengeteg változáson megy keresztül a terhesség ideje alatt. Ezen változások természetesek, ám sokszor kísérik őket kellemetlen „mellékhatások”. A torna során a mozgásszervrendszer leginkább érintett területeire koncentrálunk, illetve természetesen a keringési-és idegrendszerre fejtünk ki jótékony hatást.
A torna fő felépítő elemei:
a törzs mobilizációs gyakorlatai
keringésfokozó gyakorlatok
a törzs stabilizációs gyakorlatai
mellizom erősítő gyakorlatok
komplex izomerősítő gyakorlatok
egyensúly gyakorlatok
A torna alkalmazásával kiküszöbölhető illetve csökkenthető a terhesség során jelentkező hát-és derékfájdalom, vizesedés, egyensúlyproblémák  (a súlypont  a terhesség során elmozdul), túlzott súlygyarapodás.
A foglalkozás része ezen kívül a lazítási- és légzéstechnikák bemutatása, elsajátításának segítése.
Szeretettel várok minden Kismamát terhességének 12. hetétől!

Bejelentkezek az órára!







Átmenetileg szünetelő óráink:
S.VIKI Kismama jóga HÉTFŐ 8:30


A kismama jógaórákat mindenkinek szívből ajánlom, aki szeretné ezt a különleges időszakot tudatosan és pozitívan megélni. Számos pozitív hatása van mind testileg, mind lelkileg. Segíti felkészíteni az izmokat a könnyebb szülésre és a szülés utáni gyorsabb regenerációra, emellett kíméletesen fitten tart a várandóság ideje alatt is. A fizikai hatásokon kívül, ami talán még fontosabb, hogy már a kezdettől fogva segít egy gyengéd, szoros kapcsolatot kialakítani a kisbabával és a kisbaba számára is megfelelő nyugodt, bizalmas és kiegyensúlyozott környezetet biztosít.
A kismama jógát minden 14. hetet betöltött, egészséges kismama végezheti. Óráimon mindenkire külön figyelmet szentelve, egyéni gyakorlatokkal is készülök a különböző trimeszterben járó kismamáknak.
A kismama jógaóra különlegessége, hogy számos természeti népektől vett mozdulatot is belecsempészek a sorozatokba, amelyek bizonyítottan segítenek a könnyebb szülésben és mindemellett sokszor mókás mozdulatok, így a nevetés garantált az órákon.
J
A relaxáció és a jóga segít abban, hogy magabiztosan és nyugalommal kezeljük a terhességet, félelem nélkül nézzünk szembe a vajúdással és szülés után is kiegyensúlyozottan kezeljük az új helyzeteket, szerepeket.
A kismama jógaórám felépítése: 1. Ráhangolódás 2. Bemelegítés  3. Ászanák, sorozatok 4. Gátizomtorna
5. Légzőgyakorlat 6. Relaxáció
Minden pocakos kismamát szeretettel várok az óráimra!
TÜNDE Kismama torna -  szerda 11:00

Kismama tornán átmozgatjuk a különlegesen igénybe vett izomcsoportokat. A torna segíteni fog, hogy jobban bírd a nehezedő pocakot, ne fájjon a hátad, ne dagadjon a lábad, jobban aludjál és fittebb legyél.
Miben különbözik más kismama tornától? Hozhatod a problémáidat, kérdéseidet és megbeszélhetjük azokat, amik éppen foglalkoztatnak.
Dúla is vagyok, szülés körüli kérdésekben szívesen segítek (orvos, kórház választás, szoptatás, légzőgyakorlatok és ezen kívül minden, ami mozgás, étkezés és életmód a várandósság alatt)
Kb. 15-16 hetes egészséges, stabil várandóssággal lehet jönni tornázni. És meddig? Egészen a végéig!




 
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz